ارومیه؛

دولت تدبیر و امید مسیر سختی برای جبران عقب ماندگی ها

فرماندار تکاب گفت: دولت تدبیر و امید مسیر بسیار سختی برای جبران عقب ماندگی های گذشته پیش رو دارد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ایرج ثقفی در آیین گرامیداشت 24 خرداد سال 1392 افزود: این دولت با قبول مسئولیت اداره کشور در سال 92 کار بزرگی انجام داد و ثبات و آرامش را به کشور بازگرداند.

وی گفت: قبول مسئولیت اداره کشور در شرایط بحرانی سال 92 سخت ترین کاری بود که دولت تدبیر و امید آن را پذیرفت.

فرماندار تکاب بیان کرد: لغو تحریم ها و تبدیل آنها از تهدید به فرصت و تغییر دیدگاه دنیا نسبت به کشور کاری شجاعانه و مدبرانه از سوی دکتر روحانی و دولت یازدهم بود.

ثقفی افزود: به ثمر رسیدن مذاکرات هسته ای موجب شده تا تمام دنیا به این مساله اذعان کنند که ملت ایران مردمی صلح دوست و اهل مذاکره هستند.

وی با اشاره به موفقیت بزرگ دولت تدبیر و امید در پرونده هسته ای کشور ادامه داد: کسانی که می گویند با سرانجام رسیدن برجام و حل پرونده هسته ای کاری برای مردم و کشور انجام نشده است، بگویند که خودشان با نفت 147 دلاری برای مملکت چه کاری کردند؟

وی افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید روزنه های امید و رونق اقتصادی در کشور پدیدار شده است و افتخار دولت یازدهم این است که با تکیه بر خرد جمعی و مشورت به دنبال حل مشکلات است.

وی گفت: سال آینده سال رونق اقتصادی در کشور است که در سایه تدبیر دولت یازدهم و پرهیز از اقدامات عجولانه تحقق می یابد.

فرماندار تکاب با اشاره به اقدامات عمرانی در دولت تدبیر و امید در استان آذربایجان غربی گفت: اجرای راهبرد مدیریت بدون پول از افتخارات دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی است.

ثقفی با تشریح وضعیت عمرانی و اقتصادی تکاب نیز بیان کرد: شهرستان تکاب برای رهایی از محرومیت و حرکت در مسیر توسعه به سرمایه گذاری و افزایش تولید نیازمند است.

وی بیان کرد: برای سرمایه گذاری در تکاب باید مزایای نسبی این شهرستان از جمله معادن طلا و سنگ را مدنظر قرار داد.

وی گفت: با برنامه ریزی ها و اقداماتی که در زمینه راه اندازی کارگاه ها و کارخانه های وابسته به سنگ و مواد معدنی انجام گرفته است، شهرستان تکاب در آینده به بازار بورس سنگ های ساختمانی و تزیینی در منطقه تبدیل خواهد شد.

ثقفی افزود: دو واحد سنگبری به زودی در تکاب به بهره برداری می رسد که موجب تحول اقتصادی در این شهرستان خواهد شد.

وی با تاکید بر پرهیز مردم و مسئولان شهرستان تکاب از پرداختن به حاشیه ها گفت: توسعه و پیشرفت تکاب تنها با همکاری و تعامل مردم و مسئولان و در فضایی آرام و بدون تنش محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: دولت ، امید ، فرماندار ، تکاب ، سخت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.