استاندار خراسان رضوی در مراسم تشییع پیکر مرحوم استاد حمید سبزواری در حرم مطهر رضوی گفت: خراسان رضوی به فرزند برومند خود مرحوم استاد حمید سبزواری افتخار می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان در حاشیه ی این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شامخ این استاد بزرگوار، اظهار داشت: در تجلیل از این استاد فقید می توان گفت همان کاری که فردوسی حکیم برای ایرانیان کرد؛ استاد سبزواری برای انقلاب انجام داد.

وی با بیان این که خراسان رضوی به این فرزند برومند خود افتخار می کند؛ افزود: سروده های ارزشمند و انقلابی این استاد بزرگوار، مراحل مختلف انقلاب را ثبت کرد.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر این که این خطه همواره مهد تربیت شاعران، ادیبان، فرهیختگان و شخصیت های بزرگی بوده است؛ گفت: شاعران برجسته ای همچون استاد حمید سبزواری نقش موثری در هنر انقلای ایفا کرده اند.

در این مراسم که عموم مسئولان استانی، اهالی فرهنگ و هنر، شاعران و ادیبان، زائران و مجاوران حضور داشتند؛ نماز میت توسط آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ی ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه ی مشهد بر پیکر مرحوم استاد حمید سبزواری پدر شعر انقلاب اسلامی، اقامه شد.

انتهای پیام/س - س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.