به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.



امیر محمد متقیان در صفحه اش نوشت: خدا قوت باغیرت شک ندارم که دل مدافعین رو شاد کردی خدا حافظ غیور مردانمون باشه.

اینستاگردی




مهناز افشار از ساخت قسمت دوم فیلم نهنگ عنبر خبر داد.

اینستاگردی



باران کوثری به مناسبت تولد ستاره اسکندری این پست را منتشر کرد.

اینستاگردی



سروش رفیعی به کمپینی که جهت بازگشت او به تیم ملی راه اندازی شده است ، واکنش نشان داد.

اینستاگردی




محسن مسلمان تصویری از کودکی اش منتشر کرد.

اینستاگردی




اشکان خطیبی از قطع درختان خیابان ولیعصر گلایه کرد.

اینستاگردی




مرتضی پورعلی گنجی از اقدام فروش امتیاز تیم نفت تهران به ملوان انتقاد کرد و نوشت: تسلیت به جامعه فوتبال، واقعا باید نگران بود و تاسف خورد.

اینستاگردی




سید عزت الله ضرغامی نوشت: ایستاده در غبار؛ حاج احمد متوسلیان، مرد بزرگ تاریخ انقلاب، با این فیلم خوش ساخت و باورپذیر به مردم معرفی شد. به گروه سازنده، به ویژه کارگردان جوان و توانا؛ آقای حسین مهدویان خسته نباشید و دست‌مریزاد می‌گویم. آقای مهدویان فارغ التحصیل دانشکده‌ی صداوسیماست. از ایشان؛ قبلاً سریال «آخرین روزهای زمستان» که روایت زندگی و فرماندهی شهید حسن باقری است را در تلویزیون دیده‌ایم. خوشحالم که با تیزبینی گروه؛ سکانس مهم و کلیدی و بحث‌برانگیز مربوط به حاج احمد متوسلیان، به طور مستقل دستمایه‌ی ساخت این فیلم ارزشمند شد. از نظر من تقاطع مدیریت و فرماندهی در صف و ستاد، که نمونه‌ای از آن در عملیات بیت‌المقدس و میان این دو فرمانده بزرگ است، درس بزرگی برای مدیران کشور و دانشجویان رشته‌ی مدیریت است. تصویربردازی فوق العاده آقای هادی بهروز جوان و طراحی صحنه آقای دکتر شجاعی در ذهن ما باقی خواهد ماند.
***پی نوشت***
شهید محسن وزوائی از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام و از فرماندهان دفاع مقدس است که در این فیلم به او هم پرداخته شده است. واقع نمائی کارگردان جسور در پرداختن به اختلاف رفتار و مشی این شهید عزیز با حاج احمد متوسلیان به قدری جذاب و دیدنی است که سکانس شهادت او را صدچندان جلوه می‌دهد و بی‌اختیار اشک را بر پهنای صورت هر بیننده‌ای جاری می‌کند. فاتحان لانه جاسوسی آمریکا بیش از سی شهید در دفاع مقدس، تقدیم ملت بزرگ ایران کردند. روحشان شاد

اینستاگردی




واکنش مدیر برنامه های محمد حسین کنعانی زادگان مبنی بر خبر پیوستن این بازیکن به استقلال : من نميدونم اين خبر از كجا آمده كه حسين با استقلال تمام كرده تا يكساعت پيش تو باشگاه پرسپوليس بوديم همه چيز خوب بود وان شاالله فردا تمام ميشه. بخدا مدت يكسال ونيم هست كه از تيم اميد رفتم اصلا يكبار هم باشگاه نرفته بودم ولى بخاطر اينكه كار حسين با پرسپوليس تمام بشه ديروز وامروز همش تو باشگاه بودم بخاطر تيمون وطرفداران عزيز كه دلى دوستشون دارم.من انزمان گفتم اين بازيكن عاليه درتيم اميد بود مثل بايرامى. احمد زاده. سيف الهى. خوش هوا. فشنگچى. حقيقى. وووووو بدبختى تيم اميد وكلا سيستم پايه را نميشناسند نميدونند چه كارخانه پر در آمدى را فلج ميكنند. با من خوب نيستند چون حرفه اى كار ميكنم زمانيكه بازيكن درتيم اميدساخته ميشه به مديران التماس ميكنم نگذاريد برود. مدير گوش نمكند. زمانيكه بازيكن ميرود وبازيكن ملى هم ميشود. باشگاه ميخواهدش بايد به بازيكن التماس كنم. نميدونم چى بگم. بابا هركسى كار خودش.

اینستاگردی




علی انصاریان نوشت: سلام.از زندگى لذت ببر .....چه انتظارى از مردم دارى...آنها حتى پشت سر خدا حرف ميزنند...(استاد شاملو).

اینستاگردی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
علی آقاانصاریان دمت گرم یعنی واقعا دمت گرم مطلب بسیار خوب زیبا ودرست بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
بابا اشکان خطیبی عشقه