106 زندانی جرایم غیرعمد چشم انتظار گلریزان و بازگشت به آغوش خانواده هایشان هستند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: هم اکنون 106 زندانی جرایم غیرعمد با 145 میلیارد ریال بدهی در زندانهای این استان برای بازگشت به آغوش خانواده های خود در انتظار کمکهای نیکوکاران در جشنهای گلریزان هستند.

سید اسماعیل موسوی با اشاره به اینکه امسال جشنهای گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در 24 منطقه استان بوشهر درماه مبارک رمضان برگزار می شود افزود: از این شمار زندانی جرایم غیرعمد دراستان بوشهر 103 نفر مرد و 3 نفر زن هستند.

وی اضافه کرد: این افراد در ارتباط با صدور چک غیر کلاهبرداری، مهریه، نفقه، تصادف و حوادث کارگاهی محکوم به پرداخت دیه و به علت ناتوانی در پرداخت، زندانی شده اند.

موسوی بیان کرد: یادآور شد: سال گذشته با کمکهای مردم خیر این استان درجشنهای گلریزان، گذشت و رضایت شاکیان و کمک این ستاد 124 زندانی جرایم غیرعمد که در مجموع 127 میلیارد ریال بدهی داشتند، آزاد و به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر ادامه داد: برای آزادی این زندانیان در سال گذشته 37 میلیارد ریال وجه نقد پرداخت شد و مابقی بدهیهای آنها از طریق رضایت و گذشت شاکیان بخشیده شد.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.