مشارکت حداکثری خیرین و مسئولان برای برگزاری جشن گلریزان امسال در رامشیر لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرماندار رامشیر جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد درگفت: خوشبختانه در سال گذشته با همکاری خیرین شهرستان توانستیم برای اولین بار در سطح شهرستان جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد برگزار کنیم و با توجه به اینکه برای اولین بار برگزار شد استقبال خوبی صورت گرفت.

سعید فیوضی افزود: هر سال در ماه مبارک رمضان جشن گلریزان با حضور خیرین و مشارکت مردم و به همت ستاد دیه برگزار می‌شود و انتظار می رود هرکس با توجه به بضاعت خودش در این امر خیر مشارکت کند تا شاهد بازگشت این قشر از افراد جامعه به کانون گرم خانواده ها باشیم.


رئیس دادگستری شهرستان نیز در این جلسه هدف از برگزاری این جلسه فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری خیرین در جشن گلریزان عنوان کرد و گفت: با توجه به دستوراالعمل ارسالی امسال در رامشیر جشن گلریزان برگزار نمی شود و به صورت متمرکز در شهرستان رامهرمز با مشارکت خیرین هفت شهرستان برگزار خواهد شد.

عبدالله فرخی دوازدهم تیرماه مصادف با بیست و ششم ماه مبارک رمضان را زمان برگزاری این جشن اعلام کرد و خواستار مشارکت ادارات شهرستان نیز در این امر خیر شد.

در این نشست، سایر اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان، بر اطلاع رسانی و شناسایی خیرین توسط بخشداران و سایر دستگاه ها برای جلب مشارکت های آنان تاکید شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.