همانطور که ورزش میتواند به اقتصاد مقاومتی کمک کند، یک اقتصاد پویا و پر تحرک نیز میتواند به داد ورزش برسد و منابع مالی باشگاه‌های ورزشی و حتی تیم‌های ورزشی را تامین کند.

نقش ورزش در اقتصاد مقاومتیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی واکنشی هوشمندانه و راهبردی در مقابل دشواری ها و دشمنی‌هاست و اگر به درک صحیح و باور راسخ و اجرای موثر آن اهتمام ورزیم، در رفع دشواری ها و دفع دشمنی ها کارساز خواهد شد. نقش ورزش در تحقق اقتصاد مقاومتی ویژه است بدین لحاظ که دستاورد ورزش در سطح همگانی از یک سو حفظ سلامتی افراد جامعه است و از سوی دیگر نشاط برانگیز و اعتماد آفرین است و سرزندگی آحاد ملت را بدنبال می آورد همان افرادی که برای مولد بودن و پرداختن به کار باید سالم و پر توان و خستگی‌ناپذیر و سرزنده باشند و از سوی دیگر ورزش در سطح قهرمانی، شوق آفرین و موج ساز و برانگیزاننده غرور ملی است. از دریچه فوق نقش ورزش در اقتصاد مقاومتی برجسته است و بایسته است راجع به چگونگی تحقق آن از دیدگاههای مختلف تحقیق و مطالعه شود.

حال نیز همانطور که ورزش میتواند به اقتصاد مقاومتی کمک کند، یک اقتصاد پویا و پر تحرک نیز میتواند به داد ورزش برسد و منابع مالی باشگاه‌های ورزشی و حتی تیم‌های ورزشی را تامین کند.

در ورزش دنیا اسپانسرهای مختلف تیم های ورزشی درصد زیادی از مخارج باشگاه‌ها در یک سال را تامین میکنند و این موضوع بیانگر این است که اگر اقتصاد کشور به سمت شکوفایی برود شرکت‌ها و کارخانه‌های موفق میتوانند بخشی از درآمد سالانه خود را در ورزش خرج کنند. این شرکت‌ها و کارخانه ها علاوه بر گرداندن چرخ مملکت میتوانند باعث رشد ورزش در کشور بشوند.

البته این پول های که خرج میشود برای صاحبانش بی حاصل نیست و باعث تبلیغ شدن کالا وکار آنها میشود و برای آنها نیز سود آوری دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار