دبیر کل فدراسیون فوتبال مالزی گفته است که تیم ملی این کشور چهار مسابقه دوستانه در ماه‌های سپتامبر و اکتبر مقابل تیم‌های تایلند، سنگاپور، اندونزی و افغانستان انجام خواهد داد.

احتمال برگزاری دیدار دوستانه افغانستان با مالزیبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، دبیر کل فدراسیون فوتبال مالزی گفته است که تیم ملی این کشور چهار مسابقه دوستانه در ماه‌های سپتامبر و اکتبر مقابل تیم‌های تایلند، سنگاپور، اندونیزی و افغانستان انجام خواهد داد.

هنوز انجام قطعی این مسابقه و تاریخ برگزاری آن معلوم نیست، ولی از ۲۹ آگست تا ۶ سپتامبر و هم چنین ۳ تا ۱۱ اکتوبر روزهای تعیین شده فیفا برای مسابقات دوستانه است.

اگر این دیدار دوستانه برگزار شود، اولین دیدار تدارکاتی افغانستان پس از صعود مستقیم به مرحله نهایی مقدماتی جام ملت های آسیا است. هر چند انجام مسابقه دوستانه با مالزی خیلی به نفع شاگردان شگرت نیست، زیرا مالیزیا در رتبه ۱۷۳ جهان قرار دارد و پیروزی یا تساوی مقابل این تیم برای افغانستان امتیازات زیادی به بار نخواهد آورد، بر عکس مالیزی از این مسابقه می تواند امتیازات زیادتری کسب کند.

فدراسیون فوتبال باید روی حریفان افغانستان تمرکز بیشتری داشته باشد و  سعی کند با تیم هایی مسابقه دوستانه برگزار کند که در رده بندی فیفا از افغانستان بالاتر هستند. مسابقه با چنین حریفانی امتیاز بیشتری به افغانستان میدهد که در قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جام ملت های آسیا نیز به شاگردان شگرن کمک زیادی خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار