گفتمان های دینی توسط روحانیون هر شب در پارک های شهر بشرویه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان طرح اعزام روحانیون توانمند اعزامی قم و مشهد به پارک های شهر بشرویه جهت برگزاری گفتمان های دینی و پاسخ به شبهات و احکام اسلامی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام بهشتی فر ترویج فرهنگ دینی، گرایش جوانان به دین و همچنین بهره گیری مناسب از ظرفیت ماه مبارک رمضان را از مهمترین اهداف اعزام مبلغ به پارک ها و اماکن عمومی عنوان کرد و افزود: تبلیغ چهره به چهره، پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات دینی و تبلیغ دین به کودکان از جمله وظایف روحانیون اعزامی به پارک های بشرویه است.

وی گفت : : روحانیان اعزامی در پارک های بشرویه هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۴ برای پاسخگویی به احکام شرعی و شبهات دینی همشهریان حضور دارند.

وی افزود : این طرح در سه بخش، اعم از پاسخ گویی به شبهات توسط حجت‌الاسلام دمیری، پاسخگویی به مسائل احکام برادران توسط حجت‌الاسلام باقرزاده و پاسخ گویی به مسایل شرعی بانوان و ارائه مشاوره مذهبی توسط سرکار خانم محمدی در پارک گلستان، و حجت‌الاسلام عارفی نژاد و سرکار خانم عسکری در پارک شهروند اجرا می‌شود.

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.