آیت الله عبادی گفت: انتخابات یکی از اهم انتخاب‌ها برای سرنوشت خود و سرنوشت جامعه است.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز و در همان دقایق اولیه رأی گیری با حضور در شعبه سیار شماره یک دفتر امام جمعه بیرجند رأی خود را به صندوق انداخت.

او پس از انداختن رأی خود به صندوق، با بیان اینکه موضوع انتخاب در زندگی انسانی به عنوان مسئله اصولی در انسان شناسی و دین شناسی مطرح است، گفت: خواسته‌های انسان محدودیت ندارد و از این بی نهایت، انسان فقط حق دارد یکی را در آن لحظه انتخاب کند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه همه موضوعات براساس انتخاب انسان است که براساس ویژگی خلقت انسان است، بیان کرد: انسان فقط حق یک انتخاب دارد و هویت و شخصیت و ارزش او براساس نوع انتخاب او است.


بیشتر بخوانید


امام جمعه بیرجند با بیان اینکه انتخابات یک نوع آزمایش برای انسان است، تصریح کرد: انتخابات یکی از اهم انتخاب‌ها برای سرنوشت خود و جامعه است.

او با بیان اینکه انتخاب بر اساس عقل و علم باید باشد و اگر کسی پا روی فطرت خود بگذارد در هر مشکل و عوارضی که پیش آید شریک است، عنوان کرد: چنانچه انتخاب براساس علم و آگاهی نباشد، افرادی که به کاندیدای مورد نظر خود رای می‌دهند بعداً در مشکلاتی که پیش می آید سهیم هستند.

آیت الله عبادی گفت: خراسان جنوبی با فرهنگ متعالی مردم، همواره در سطح ایران از نظر کمیت و شرکت در انتخابات‌ها بالاترین را در سطح کشور دارند و البته علاوه حضور کیفیت انتخاب هم مهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.