مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی از تشکیل اتاق فکر جوانان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،دکتر هوشنگ عطاپور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در پانزدهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با حضور اعضای این ستاد در محل استانداری برگزار شد، از تشکیل اتاق فکر جوانان استان خبر داد و افزود: این اتاق با حضور جوانان و نخبگان و زیر نظر استاندار محترم و با هدف هم اندیشی در جهت ارائه راهکار برای حل مسائل و مشکلات جوانان استان تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: از مدیران و مسئولان، نخبگان جوان و سازمان های مردم نهاد بویژه سمن های فعال در حوزه جوانان درخواست می شود دیدگاهها و پیشنهادات خود را در رابطه با تشکیل اتاق فکر جوانان و ترکیب اعضای آن به دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان منعکس نمایند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همچنین بر ضرورت توجه و برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان تاکید کرد و گفت: از تمامی دستگاهها بویژه دستگاهها و نهادهای فرهنگی استان انتظار داریم با هماهنگی با دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، اقدامات لازم را برای پر نمودن و غنی سازی اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان انجام دهند.

عطاپور اظهار داشت: هدف ما این است که از امکانات موجود دستگاهها و نهادهای عمومی در استان، به بهترین نحو در جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان در تابستان استفاده کنیم .

وی افزود: برای مثال از امکانات ورزشی و فرهنگی مدارس که در تابستان تعطیل می شوند، می توان برای اجرای برنامه ها و فعالیت های مختلف ورزشی، تفریحی و فرهنگی و ... استفاده کرد.

برگزاری تورهای روستاگردی، برگزاری تورهای گردشگری مختلف در شهرها، برنامه ریزی و توجه به اوقات فراغت و ورزش جوانان و نوجوانان بویژه در روستاها و مناطق حاشیه ای شهرها، برگزاری نمایشگاه و جشنواره اوقات فراغت در تابستان و برگزاری برنامه های مختلف برای فرزندان کارکنان و کارگران از دیگر موارد مورد اشاره و تاکید مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این جلسه بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.