مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: تعداد سمن‌های جوانان آذربایجان‌غربی در سال ۹۵ از ۸ مورد به ۵۵ سمن افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، عبدالله چمن‌گلی  در پانزدهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: امسال با تلاش اداره کل ورزش و جوانان تعداد سمن‌های جوانان این استان از 8 مورد به 55 سمن افزایش یافته است.

وی گفت: به منظور استفاده بهینه جوانان از برنامه‌های تدوین شده امسال را سال برنامه‌محوری تعیین کرده‌ایم و از کلیه سمن‌ها درخواست شده تا برای فصول مختلف برنامه‌های خاص ارائه دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: امسال در هفته جوان 500 برنامه به همت سمن‌های جوان استان برگزار شد که از سطح کیفی بالایی برخوردار بودند.

وی برگزاری جشنواره علی اکبر (ع) را از نادرترین برنامه‌ها خواند و گفت: در این هفته از 18 جوان نخبه استان تجلیل به عمل آمد.

چمن‌گلی با بیان اینکه پیش از این موضوع جوانان چندان جدی تلقی نمی‌شد خاطرنشان کرد: اکنون موضوع ساماندهی جوانان از مهمترین برنامه‌های شهرهای آذربایجان‌غربی بوده به طوری که در برخی از آنها تا کنون 5 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان تشکیل شده است.

وی برگزاری جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها، کارگاه‌های آموزشی، مسابقات، اردوها و همایش‌ها را از جمله برنامه‌های انجام شده در قالب سمن‌ها برای جوانان آذربایجان‌غربی عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: متاسفانه بیشتر مصوبات جلسات مخدوم مانده و به نتیجه مطلوب منتهی نمی‌شوند که باید آسیب شناسی شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.