دبیر کل فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو معتقد است با برنامه ریزی های فدراسیون تیم ملی شنا با یک پوست اندازی و ورود شناگران جوان مواجه شده است.

محسن سمیع زاده، دبیر کل فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: فدارسیون شنا،  از 2،3 سال گذشته برنامه ریزی خود را برای تیم ملی شنا آغاز کرده است.  اکنون که شاهد عملکرد اعضای تیم ملی شنا هستیم، متوجه خواهیم شد که در تیم پوست اندازی اتفاق افتاده است و نیروهای بسیار جوان مثل آریا نسیمی شاد که تنها 16 سال دارد، به عضویت تیم ملی شنا درآمده است.

سمیع زاده ادامه داد اعضای تیم ملی شنا از آذرماه سال گذشته، اردوهای متمرکز خود را در دو نوبت صبح و عصر در استخر آزادی تهران آغاز کردند. با توجه به امکانات و منابع محدودی که در اختیار داشتیم، نتوانستیم شناگران را برای فصل آمادگی عمومی به اردوی بلغارستان اعزام کنیم؛ به همین ترتیب برنامه ها را در داخل کشور پیگیری کردیم. با تلاش های رضوانی، ریاست فدراسیون موفق شدیم اردوی 35 روزه ای را در کشور مجارستان برای شناگران تدارک ببینیم. 

سمیع زاده درباره شرایط کمپ تمرینی مجارستان و میزان آمادگی شناگران عنوان کرد: مدت 2 هفته است که ورزشکاران در شهر دبرسن مجارستان حضور دارند و در کمپی بسیار مجهز تمرینات خود را ادامه می دهند. حضرتی، مربی تیم ملی،  روز شنبه و یکشنبه رکوردگیری از  شناگران داشت؛ علی رغم اینکه در فصل آمادگی رقابتی قرار داریم، ورزشکارانمان رکوردهای خوبی را جابه جا کردند.

دبیرکل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو خاطرنشان کرد: بسیار خوش بین هستیم که ورزشکارانمان به ورودی های المپیک دست پیدا کنند. خوشبختانه، ما یک سهمیه برای مسابقات المپیک داریم که یا به آریا نسیمی شاد و یا به جمال چاوشی فر اختصاص پیدا می کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار