فرمانده انتظامی استان از كشف يك تن و 275 كيلو گرم ترياك در دو عمليات مسلحانه خبر داد و گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر توانستند در مجموع 6 دستگاه خودرو را توقيف و 3 نفر متهم را دستگير كنند.

موفقیت پلیس مبارزه با موادمخدر کرمان درکشف 2تن موادمخدربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار رضا بني اسدی فر افزود: مأموران انتظامي شهرستان های كهنوج و رودبار جنوب با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پي اقدامات اطلاعاتي از عبور يك محموله سنگين مواد مخدر مطلع شدند.

وی خاطر نشان کرد : با استقرار نيروها در نقاط از پيش تعيين شده و كنترل محسوس و نامحسوس جاده ها سرانجام ماموران با كاروان قاچاقچيان در محور بهادر آباد به اسلام آباد مواجه شدند و به آنان دستور ايست دادند.

بنی اسدی تصریح کرد : قاچاقچيان به محض مشاهده ماموران اقدام به تيراندازي كردند و قصد فرار داشتند اما با عكس العمل به موقع پليس به دام افتادند.

فرمانده ناجا کرمان مقدار ترياك كشف شده از اين كاروان قاچاق مواد مخدر را 539 كيلو عنوان كرد و گفت: در اين راستا دو دستگاه وانت پيكان و يك دستگاه پژو 405 توقيف و يك نفر قاچاقچي دستگير شد.

وي به عمليات دوم پليس در محور كرمان-رفسنجان نيز اشاره كرد و افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اقدامات فني و اطلاعاتي گسترده از انتقال يك محموله مواد مخدر از استان هاي شرقي به مركز كشور مطلع شدند.

فرمانده انتظامي استان كرمان اظهار داشت: از اين رو ماموران با گشت زني هاي هدفمند كاروان انتقال مواد را شناسايي و پس از درگيري مسلحانه خودرو ها را متوقف و در بازرسي از آن ها 736 كيلوگرم ترياك كشف كردند.

وي گفت: در اين عمليات نيز دو قاچاقچي دستگير و سه دستگاه خودرو توقيف شد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار