شهرکرد؛

اجرای طرح کتابخانه ای مهمانی بهشت

همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح کتابخانه ای «مهمانی بهشت» توسط مربیان کتابخانه های سیار و پستی در روستاهای چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

اجرای طرح کتابخانه ای مهمانی بهشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح کتابخانه ای «مهمانی بهشت» توسط مربیان کتابخانه های سیار و پستی، در روستاهای مختلف این استان اجرا می شود.

این طرح با هدف توزیع عادلانه امکانات فرهنگی و گسترش فعالیتهای کتابخانه ای کانون و ارتباط چهره به چهره مربیان با اعضا به عنوان یکی از موارد موثر در یادگیری و رشد، به اجرای فعالیتهای فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی برای دانش آموزان روستایی می پردازد.

برگزاری کارگاه های کاردستی، کاغذ و تا، قصه گویی، معرفی ضرب المثل ها، شعر خوانی و معرفی کتاب از جمله فعالیتهای علمی و مهارتی در این طرح عنوان شده است.
 
گفتنی است: تا کنون 113 روستا در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری توسط دو واحد کتابخانه سیار روستایی، کتابخانه پستی و بخش مکاتبه ای آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان پوشش داده شده که روستاهای قلعه تک و امیر آباد از جمله این مناطق در چند روز اخیر است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.