شهرکرد؛

بهره مندی یکهزار و500 کودک و نوجوان روستایی از کتابخانه پستی

امسال یک هزار و 500 کودک و نوجوان روستایی در استان چهارمحال و بختیاری از خدمات کتابخانه پستی بهره مند می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ارسال ماهیانه 300 جلد کتاب برای اعضای کتابخانه پستی در روستاها و نقاط محروم استان گفت: تا پایان سال بیش از 3 هزار جلد کتاب برای این اعضا ارسال می شود.

فرزاد رحیمی افزود: تا پایان امسال، بیش از یک هزار و 500 کودک و نوجوان در مناطق روستایی استان از خدمات کتابخانه پستی بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه کتابخانه پستی فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و بالا بردن سرانه مطالعاتی دانش آموزان، اجرای عدالت فرهنگی و پرورش استعدادهای فکری کودکان و نوجوانان با توزیع کتابهای تخصصی این حوزه در دورترین نقاط استان است اضافه کرد: هم اکنون 48 روستای چهارمحال و بختیاری تحت حمایت های مطالعاتی کانون قرار دارد.

رحیمی یادآور شد: تمامی هزینه‌های ارسال پستی کتاب‌ها بر عهده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی اضافه کرد: واحد کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با پشتیبانی سالانه بیش از 9 هزار و 300 جلد کتاب به صورت دوره ای از تازه های نشر در کشور، به مخاطبین خود خدمت رسانی می کند.

به گفته رحیمی؛ ارسال مطالب خواندنی، مسابقات و برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی، مراجعه حضوری کارشناسان و برپایی جشن ها در مناسبتهای مختلف از دیگر فعالیتهای جنبی کتابخانه پستی در مناطق روستایی استان است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار