«امیر بی گزند» اثری مورد قبول است که از سمت مخاطب و کارشناسان با اقبال مواجه می‌شود.

خوانندگی دغدغه اصلی من نيست/ استقبال از «امیر بی‌گزند» کم‌نظیر استبهروز صفاریان آهنگساز و تنظیم‌کننده برخی قطعات آلبوم «امیر بی‌گزند» درباره استقبال مردمی از این آلبوم موسیقی، در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در واقع می توانم بگویم که این اثر جزو سه آلبومی است که بعد از انقلاب، بازخوردهای خوب و قابل توجهی داشت. خوشحالم که توانستیم محتوایی در آن به کار ببریم که لذت بخش باشد و از لحاظ اشعار هم بسیار قوی و متفاوت بود. «امیر بی گزند» اثری مورد قبول است که از سمت مخاطب و کارشناسان با اقبال مواجه می‌شود.

صفاریان که به تازگی تیتراژی رمضانی را خوانده است، درباره این تجربه گفت: این اواخر به تیتراژها و موسیقی آنها اعتقادی نداشتم. به دلیل اینکه برنامه تلویزیونی خوب که برایش اتفاق خوبی پیش بیاید، ندیده بودم. برای همین بود که مدتی در این خصوص فعالیتی انجام ندادم.

وی ادامه داد: البته من تجربه‌های خوبی را با محمد علیزاده، علی لهراسبی و دیگر دوستان داشته ام اما سعی کردم که دچار تکرار نشوم تا زمانی که احسان ارغوانی تهیه‌کننده برنامه ویژه افطار این پیشنهاد همکاری را به من دادند.

این آهنگساز در خصوص خوانندگی این اثر اظهار داشت: خوانندگی دغدغه اصلی من نیست و برای من جدیت ندارد و نخواهد داشت، فقط صرف اینکه تنوع برای کار من لازم  است و اینکه در حال حاضر از این طریق می‌توانم حرف‌هایی را بزنم، سعی کرده ام از ابزار دیگری استفاده کنم.

این خواننده افزود: من سالها پیش قطعه‌ای را با نام «شهر باران» با محمد علیزاده کار کرده بودم که خیلی خوب بود. به همین دلیل دلم روشن بود و این کار را هم قبول کردم، این موسیقی حالت اهورایی و خاصی دارد.

صفاریان درباره چگونگی ساخت این قطعه بیان کرد: ما برای ساخت آن زمان کمی داشتیم اما چون نسبت به آن حس خوبی را داشتم، قبول کردم و نکته دیگری که در این قطعه وجود دارد این است که از فضاهای تکراری و همیشگی که در موسیقی‌های مذهبی وجود دارد، استفاده نکرده‌ایم. کار دیگری که به آن پرداخته‌ایم این است که از به کار بردن سازی که بخواهد مخاطب را دچار غم و حزن کند، پرهیز کرده ایم.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار