رییس اداره اوقاف وامور خیریه میاندوآب در جریان بازدید میدانی از پیشرفت 70 درصدی عملیات احداث مجتمع بزرگ قرآنی و طرح توسعه و بازسازی زیارتگاه حضرت عباس(ع) در میاندوآب خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام مقصود در حاشیه بازدید از روند احداث این مجتمع قرآنی و فرهنگی، گفت: این طرح در راستای عمل به دستورات و منویات مقام معظم رهبری در تبدیل امامزاگان به قطب فرهنگی انجام می شود.

رییس اداره اوقاف وامور خیریه میاندوآب با بیان اینکه این مکان به عنوان نخستین مجتمع بزرگ قرآنی در میاندوآب است، اظهار کرد: این مجتمع در سه طبقه احداث می شود که طبقه نخست به صورت حسینیه و برای مباحث فرهنگی، طبقه دوم کتابخانه فیزیکی و دیجیتالی و طبقه سوم نیز برای ایجاد دارالقرآن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این طرح با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه ، آموزش و پرورش که 160 متر از محوطه دبیرستان کناری این مجتمع را اهدا کرده، مردم و خیرین احداث می شود و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی برخوردار است.

محمودی با اشاره به اینکه این مجتمع در هفته وقف به صورت رسمی به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: تاکنون برای احداث این مجتمع بزرگ قرآنی دو میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.