جایگاه عرضه دام زنده ماهشهر مشکلات عرضه غیرمجاز دام را برطرف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس شورای شهر بندر ماهشهر گفت: با ساخت و بهره‌برداری از جایگاه عرضه دام زنده در این شهرستان مشکل عرضه غیرمجاز دام در ماهشهر برطرف شده است.

مجاهد نظارات افزود: رهاسازی و نگهداری احشام زنده در شهر، علاوه بر زشت کردن چهره شهر و آسیب به فضای سبز به دلیل احتمال انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مخاطرات بهداشتی و زیست محیطی قابل توجهی دارد.

وی با تاکید بر اینکه در گذشته نگهداری احشام در شهر به نارضایتی شهروندان منجر شده بود، گفت: به علت عدم تناسب مکان فروش دام‌ها با بافت درون شهری و ایجاد مشکلاتی نظیر آلودگی زیست‌محیطی ناشی از نگهداری دام زنده در مکان‌های غیر استاندارد، افزایش احتمال سرایت آلودگی‌ها به مکان‌های مسکونی و ایجاد بیماری‌های مختلف، عدم نظارت مناسب بر ذبح دام و پراکندگی فروش دام در نقاط سطح شهر، احداث و راه‌اندازی چنین جایگاهی در خارج از شهر کاملاً ضروری به نظر می‌رسید.

رئیس شورای شهر بندر ماهشهر افزود: بر همین اساس جایگاه عرضه دام زنده بندر ماهشهر با کمک عوامل و متصدیان فروش دام زنده این کار سال گذشته کلید خورد و در زمان کوتاهی توسط شهرداری احداث و به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر این جایگاه با مساحت 5 هزار و 760 متر مربع و با 11 غرفه در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

نظارات گفت: این پروژه یکی از طرح‌های مهم شهرداری به شمار می‌رود و در حال حاضر بسیاری از مشکلاتی که عرضه غیر مجاز دام در سطح شهر داشت برطرف شده است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.