همایش یک روزه مدیران، معاونان مناطق 22 گانه آموزش و پرورش هرمزگان برای هدایت تحصیلی و سند تحول درسیریک برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان هدف از برگزاری این همایش را هدایت تحصیلی 22هزار دانش آموز استان، هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم و استقرار پایه دهم برای نخستین بار در نظام آموزشی کشور با توجه به قوانین و مقررات جدید وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد.
احمد مهرانی گفت: اصلاح آئین نامه های ابلاغی وزارت، اجرای سیاست های آموزشی جدید، توسعه متوازن بین رشته ای و آغاز هدایت تحصیلی دانش آموزان سطح استان در یکم تیرماه امسال همزمان با سراسر کشوری از مهمترین رویکردهای برگزاری همایش است.
وی افزود: فرهنگ ساز و آگاه سازی خانواده ها در خصوص هدایت تحصیلی داراي اهميت ویژه ای است .
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: توجه به تغيير مشاغل در كشور، هدايت تحصيلي و آگاه سازی دانش آموزان و خانواده ها را نقش مهمی در توازن مشاغل و بازار کار جامعه برشمرد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
ای کاش مسوولین اموزشی همیشه و همواره به هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش اموزان توجه ویژه می نمودند. تا سرمایه های اتی این کشور عزیز به هدر نروند. ای کاش بین بازار کار ایران با امار ورودی های رشته های مختلف توازن بر قرار میشد تا این همه اسیب به بیت المال نخورد. و سر مایه های انسانی تلف نشوند.