مرزداران نیروی انتظامی در تمام مرزهای کشور با اقتدار حضور دارند واجازه ورود گروهک ها به میهن اسلامی را نمی دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه نظم و امنیت مطلوبی در مرزهای کشور وجود دارد، افزود: مرزهای کشور از حیث تجهیزات مجهز و برای ورود جریان‌های ضد انقلاب، داعشی و تکفیری ناامن است.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری افزود: نفوذ گروه‌های ضدانقلاب در ورودی مرزهای کشور میسر نیست

وی گفت: شب گذشته با تلاش نیروهای سپاه پاسداران گروهک پژاک در مرزهای غربی کشور متلاشی و از این گروه تروریستی مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی در عرصه نظم، امنیت و آرامش و خدمات‌رسانی به مردم یک سازمان پیشتاز است گفت: در روزهای گذشته نیز در درگیری نیروهای انتظامی با یک گروهک تروریستی در خاش ۵ نفر به هلاکت رسیدند.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری با اشاره به کشف سالانه 500 تا 600 تن موادمخدر در کشور نظارت بیشتر برای مقابله با این پدیده را خواستار شد.

فرمانده نیروی انتظامی وضعیت شاخص‌های امنیتی و اجتماعی مازندران را در سطح مطلوبی عنوان کرد و گفت: نقش مدیریت ارشد استان در ارتقای شاخص‌های امنیت اجتماعی بسیار مطلوب بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز گفت: با توجه به حجم زیاد گردشگری که در فصول مختلف سال به مازندران می آید نگاه به مدیریت سواحل دریا باید متولی داشته باشد.

آیت الله طبرسی افزود: مسئولان کشوری برای مدیری تبهتر سواحل دریای خزر باید بودجه ملی به دریا اختصاص دهند.

استاندار مازندران نیز با بیان اینکه طرح‌های دریا در سواحل مازندران از اوایل تابستان با حضور نیروی انتظامی آغاز شد گفت: با تلاش مسئولان استانی سال گذشته آمار غریق در استان ۶۰ درصد کاهش یافت.

سردار مسعود جعفری‌نسب فرمانده سابق انتظامی مازندران نیز در این مراسم با اشاره به دستگیری 411 اراذل و اوباش طی 3 سال گذشته در استان گفت: اکنون در مازندران کسی از اراذل و اوباش جرأت عرض اندام نمی‌تواند کند و خوشبختانه 80 نقطه کوچک و بزرگ استان از مناطق آلوده پاکسازی شده است.

وی از کاهش 10 درصدی سرقت و افزایش 92 درصدی انواع کشفیات به موادمخدر در 3 ساله اخیر در استان خبر داد و گفت: 100 باند سرقت و دستگیری 3 هزار سارق و 6 هزار خرده‌فروش موادمخدر سبب تعالی امنیت اجتماعی در مازندران شده است.

فرمانده سابق انتظامی مازندران با اشاره به اینکه مازندران در 3 سال گذشته در مباحث قرآنی رتبه برتر کشور را در نیروی انتظامی کسب کرده است، گفت: ارتقای امنیت اجتماعی در مازندران نهادینه شده است.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی جدید مازندران نیز ساماندهی ترافیک، مبارزه با سرقت، مواد مخدر و قاچاق کالا و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی را پنج اولویت کاری این نهاد اعلام کرد.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات 3 ساله مسعود جعفری‌نسب سید محمود میرفیضی به سمت فرمانده جدید انتظامی مازندران معارفه شد.

مرزهای کشور ، ناامن برای ورود گروهک ها+ تصاویر


مرزهای کشور ، ناامن برای ورود گروهک ها+ تصاویر

مرزهای کشور ، ناامن برای ورود گروهک ها+ تصاویر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
خداحافظ سردار.من سربازت بودم و میمونم