نماینده مردم خمین در مجلس گفت: احداث درمانگاه مدرن خمین در دولت تدبیر و امید یک حرکت انقلابی و جهادی بود .

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، رضایی در جریان بازدید مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی از درمانگاه نوساز شهرستان خمین افزود: طبق آمار 60 درصد از جمعیت 120 هزارنفری شهرستان خمین زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قراردارند که زمینه خدمات رسانی مطلوب در بخش درمان به این قشر فراهم شده است.
وی، استیجاری و نامناسب بودن فضا و تجهیزات درمانگاه تامین اجتماعی خمین در گذشته را یادآور شد و اظهارکرد: بیمه شدگان تامین اجتماعی این شهرستان در چند سال گذشته از کمترین خدمات این نهاد حمایتی که دندان پزشکی بود نیز محروم بودند.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توجه ویژه دولت یازدهم به درمان و سلامت و درمان جامعه تصریح کرد: سلامت افراد جامعه در هر کشور پایه و اساس توسعه و پویایی جامعه محسوب می شود .
مدیردرمان تامین اجتماعی استان مرکزی نیز در جریان این بازدید گفت: درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان خمین در زمینی به مساحت یکهزار و 700 متر مربع و زیربنای یکهزار و400 متر مربع در دو طبقه احداث و به تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی تجهیزشده است .
دکتر بابک عدلی از افتتاح رسمی این پروژه درمانی به مناسبت هفته تامین اجتماعی در نیمه دوم تیرماه سال جاری خبرداد و افزود: درمانگاه استیجاری خمین تعداد 136 هزار نفر مراجعه کننده داشته که با پیش بینی انجام شده با راه اندازی ساختمان درمانگاه جدید ، این آمار 40 درصد افزایش می یابد.
وی از استقرار چهار پزشک عمومی و دو داندان پزشک در درمانگاه خمین در سال جاری خبر داد و افزود: با تمهیدات اندیشیده شده در آینده نزدیک استقرار پزشک متحضض داخلی و اطفال نیز در دستور کار قراردارد.
انتهای پیام / ف


برچسب ها: اراک ، تامین ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.