مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد گفت: مشهد نخستین شهر کشور است که ناوگان قطارشهری آن قبل از ساخت مسیر وارد کشور شد و این دستارود بزرگی برای مشهد و مدیریت شهری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کیانوش کیامرز در مراسم ورود اولین ناوگان خط دو قطارشهری مشهد که در محل دپوی این خط در بولوار طبرسی برگزار شد، افزود: تلاش‌های زیادی برای ورود اولین ناوگان خط دو قطارشهری به شهر مشهد صورت گرفت که بخشی از آن تامین منابع مالی خرید ناوگان توسط شهرداری مشهد و دولت به عنوان یک کار عظیم در حوزه توسعه حمل و نقل پاک است.

وی گفت: مشهد نخستین شهری است که توانست از صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک توسعه صادرات منابع ارزی را برای خرید ناوگان تامین کنیم که در سال 93 این LC گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد افزود: با پیگیری‌های فراوان شهردار، معاونت فنی و عمرانی و اعضای شورای اسلامی شهر، به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت طبق برنامه زمانبندی قطارها در ابتدای سال جاری وارد کشور شد و در گمرک بندرعباس پهلو گرفت.

کیامرز گفت: این قطارها بعد از مسایل بانکی و گمرکی فراوان به سمت مشهد حمل شد به سلامت و صحت وارد دپوی خط دو قطارشهری مشهد قرار گرفت که این نوید ویژه به شهر مشهد است.

وی افزود: برای نخستین بار در کشور است که ناوگان زودتر از ساخت مسیر وارد کشور می‌شود که دستاورد بزرگی برای کلانشهر مشهد است.

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد تصریح کرد: متاسفانه نبود واگن در بسیاری از شهرها باعث شده افتتاح خطوط مترو و قطارشهری به تعویق بیافتد اما خوشبختانه خط دو قطارشهری مشهد با ورود این ناوگان طی چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.