فرماندار ریگان گفت: با راه‌اندازی چاه حیدرآباد ریگان بیش از 524 خانوار در 4 روستای این شهرستان از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امین باقری صبح امروز در بازدید از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان افزود: طرح آبرسانی به چهار روستای شهرستان ریگان با اعتبار 2 میلیارد و 600 میلیون ریال توسط آب و فاضلاب روستایی شهرستان اجرا شد.

وی گفت: برای آبرسانی به این روستاها بیش از 20 کیلومتر لوله‌گذاری، اجرای خط برق، حفر و تجهیز چاه انجام شده است که اهالی این روستاها در ماه مبارک رمضان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
فرماندار ریگان افزود: 63 درصد از روستاهای شهرستان ریگان فاقد آب آشامیدنی است که تمام تلاش ما آبرسانی به این روستاهاست.
باقری عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل گرما در شهرستان ریگان قرار داریم از شهروندان ریگانی تقاضا می‌شود در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در تعدادی از روستاها مردم آب را به صورت غیرمجاز استفاده می‌کنند، طرح تشدید برخورد با این افراد در شهرستان در حال اجراست.
فرماندار ریگان گفت: در تعدادی از روستاهای شهرستان اهالی روستاها با آب آشامیدنی نخل‌های خود را آبیاری می‌کنند که تعدادی از این مشترکان شناسایی و به دستگاه قضا معرفی شده‌اند.
باقری بیان داشت: بیش از 26 روستای شهرستان ریگان توسط تانکر آبرسانی سیار می‌شوند.
ریگان یکی از شهرستان‌های شرقی استان کرمان در 285 کیلومتری از مرکز استان قرار دارد .

انتهای پیام/ی
برچسب ها: آب شرب ، روستا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار