روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

تا ساعتی دیگر مشکلات تلفن همراه منطقه شمال غرب تهران رفع می شود

در پی حادثه انفجار لوله گاز در شمال غرب تهران رياست مركز روابط عمومي وزارت ارتباطات از رفع مشکل تلفن همراه تا ساعاتی دیگر خبر داد.


تا ساعتی دیگر مشکلات تلفن همراه منطقه شمال غرب تهران رفع می شود.به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات دكتر محمدرضا فرنقي زاد رياست مركز روبط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در خصوص شرايط ارتباطي منطقه گفت؛ متاسفانه مطلع شديم كه حفر تونل مترو در منطقه شمال غرب تهران منجر به وقوع انفجار لوله گاز و در نتيجه قطع ارتباط تلفن ثابت و همراه اين منطقه شده است.

دكتر فرنقي زاد ضمن ابراز تاسف و تاثر فراوان از وقوع حادثه انفجار و آسيب هاي احتمالي گفت: با توجه به ضرورت وجود ارتباطات در شرايط بحراني براي اطلاع رساني ها و مطلع شدن افراد و خانواده ها از حال يكديگر و با هماهنگي به عمل آمده و تلاشهاي صورت گرفته از صبح امروز از طريق رومينگ اپراتور دوم تلفن همراه (ايرانسل) در حال حاضر ارتباط تلفن همراه اول برقرار شده است.

وي افزود: همچنين در حال حاضر با تلاش همكاران مسئول از طريق فيبر هوايي تا هنگام اذان مغرب و لحظات افطار ارتباطات تلفن همراه به طور كامل برقرار خواهد شد.

فرنقي زاد درخصوص مشكل تلفن ثابت منطقه نيز بيان كرد: با تلاش شركت مخابرات ايران مشكل تلفن ثابت نيز  مرتفع خواهد شد و تمامي ارتباطات ميسر خواهد شد.

رييس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات در ادامه با ابراز تشكر از همكاري همه مردم و تاكيد بر حفظ خونسردي آنها در شرايط بحراني در اين منطقه گفت: رومينگ انجام شده هيچ هزينه مازادي براي مشتركان نخواهد داشت و نرخ عادي مكالمات محاسبه مي گردد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.