شرکت مخابرات از مشترکان آن بخش از شهران که هنوز ارتباط تلفن ثابت آنها برقرار نشده خواست در صورت نیاز از گزینۀ دایورت استفاده کنند.

تلفن‌ها وصل نشد، مشترکان دایورت کنندبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ایسنا؛ با وجود گذشت دو روز از انفجار در منطقۀ شهران هنوز تلفن‌های ثابت مشترکان قسمت‌های جنوبی و اصلی این منطقه وصل نشده است. بنابراین این مشترکان می‌توانند در صورت نیاز ضروری با در نظر گرفتن تعرفه‌های این سرویس با مراجعه به مراکز مخابراتی و استفاده از سرویس انتقال مکالمه نسبت به انتقال شماره تلفن های ثابت روی شماره های همراه خود اقدام کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی مخابرات استان تهران؛ محمدرضا بیدخام در این باره گفت: با تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت مخابرات استان تهران، خوشبختانه ارتباط تلفنی بخشهای شمالی و شرقی منطقه شهران برقرار شده است.

وی با بیان این مطلب که حجم عملیات و خسارت وارده بر تاسیسات و کابل های مخابراتی بسیار گسترده است؛ گفت: امیدواریم مشترکین محترم قسمتهای جنوبی و اصلی منطقه شهران تا رفع کامل اختلالات بوجود آمده با سعه صدر همکاری لازم را با شرکت مخابرات استان تهران داشته باشند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.