امام جمعه هندیجان گفت: استفاده از صنعت و کالاهای داخلی هم مصونیت و هم اقتدار کشور را بالا می‌برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری؛ مسؤولان نظام باید هوشیار باشند زیرا یکی از اهداف مهم دولت آمریکا از بین بردن جمهوری اسلامی است.

وی افزود: دولت آمریکا اگر هم در نابودی نظام جمهوری اسلامی موفق نشود از رشد آن جلوگیری خواهد کرد.

امام جمعه هندیجان برنامه‌ریزی صحیح و استفاده درست از ظرفیت‌های موجود کشور، رشد روز افزون و اقتدار را از راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمان برشمرد و تصریح کرد: توانمندی‌هایی که مقام معظم رهبری در دیدار با مسوولان نظام فرمودند شش چیز بود که همگی را ایشان به‌صورت واضح توضیح دادند.

شمیل‌پور خاطرنشان کرد: ایمان اسلامی یکی از راه‌های مهم برای رشد کشور است؛ زیرا دشمن در این برهه حساس در حال خالی کردن عقل، فکر و مغز مخاطبان و متزلزل کردن ایمان مردم و مسؤولان است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از فضا‌های مجازی نیاز به بالا بردن تخصص و تدبیر بیشتر و جلوگیری از رسیدن دشمنان به اهداف خودشان است.

 خطیب جمعه هندیجان اضافه کرد: تهی کردن مغز جوانان؛ روشنفکران و سرمایه‌های اصلی یک کشور توسط آمریکا یعنی تسلیم خواسته‌های او شدن، پس باید مواظب اطراف خودمان باشیم.

شمیل‌پور عنوان کرد: دشمنان مخالف پیشرفت علمی ما هستند و چند سالی با ارسال بدافزارها، نرم‌افزار‌ها و ویروس‌های مخرب در دستگاه‌های ما قصد عقب نشاندن پیشرفت‌ها را داشته است و برای رسیدن به اهداف خود حتی دست به ترور چهره‌های هسته‌ای کشور زد.

وی اظهار کرد: با توجه به کارشکنی‌های دشمنان؛ ما در زمینه علمی در سطح دنیا، امروز حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و در خیلی از زمینه‌ها مقام اول را در دنیا داریم.

شمیل‌پور در ادامه افزود: توانمندی‌های بعدی که باید مورد توجه جدی قرار گیرند یکی در زمینه اقتصادی و دیگری در زمینه نظامی و بازدارندگی است که از عوامل اصلی اقتدار کشور هستند، زیرا امروزه در این دنیا بدون داشتن ابزار و تسلیحات نظامی مدرن نمی‌شود وارد این میدان کارزار و جنگ شد.

وی با اشاره به حمایت از صنعت داخلی گفت: استفاده از صنعت و کالاهای داخلی هم مصونیت و هم اقتدار کشور را بالا می‌برد.

انتهای پیام/ض
برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، هندیجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.