نادیده گرفتن نقش آل سعود جانی در کشتار مظلومانه کودکان یمنی ، یک رسوایی جهانی برای سازمان ملل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های آئین وحدت بخش نماز جمعه این هفته سمنان با بیان این که لکه ننگ حذف عربستان از لیست سیاه کودک کشی، بر پیشانی سازمان ملل خواهد ماندافزود : نادیده گرفتن نقش آل سعود جانی در کشتار مظلومانه کودکان یمنی ، یک رسوایی جهانی برای سازمان ملل است و افکار عمومی دنیا دریافتند که این اقدام بخاطر فشار آمریکا و دلار های سعودی بوده است.
آیت الله سید محمد شاهچراغی با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رمضانی با مسئولان نظام تاکید کرد : به اعتقاد ایشان هنوز تحریم ها برداشته نشده است و آمریکا از پاره کردن برجام دم می زند.
خطیب جمعه سمنان با قدردانی از بیان شجاعانه رهبری درباره این موضوع گفت : رهبری نظام اعلام کردند که اگر سران آمریکا برجام را پاره کنند ما آن را آتش می زنیم.
امام جمعه سمنان در تشریح رهنمود های رهبری به دو مشکل رکود و بیکاری در کشور اشاره کرد و افزود : طبق فرمایشات رهبری گذشته از نقش تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، برخی سوء مدیریت ها در دولت های فعلی، قبلی و اسبق، مسبب این معضلات است که باید با برنامه ریزی بیشتر مسئولان رفع شود.
آیت الله شاهچراغی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه از قضات خواست بدون توجه به تهدید ها و تطمیع ها و بدور از جوسازی های مختلف در احکام خود فقط بر اساس قانون عمل کنند.
وی معضل اعتیاد را سرمنشاء بسیاری از جرم ها در جامعه عنوان کرد و افزود : هر چند استان سمنان بعنوان پاک ترین استان از این لحاظ مطرح است، اما نیمی از پرونده های طلاق و سرقت و سایر جرایم در کشور ریشه در مواد مخدر دارد و باید به آن رسیدگی جدی شود.
امام جمعه سمنان تبعیض واضح در مسئله حقوق های نجومی برخی مدیران را نیز یادآور شد و خطاب به مسئولان گفت : مجوز این پرداخت ها در زمان هر دولتی بوده است، اشتباه و خطاء واضح است و باید برای جلوگیری از بی اعتمادی و نارضایتی مردم سریعا با آن برخورد شده و اصلاح شود چرا که تبعیض با روح اسلام و جمهوری اسلامی مغایرت دارد.
خطیب نماز جمعه سمنان با بیان برخی خصایص والای اخلاقی امام حسن مجتبی (ع) ، ایام ولادت پر برکت امام سوم شیعیان را تبریک گفت و خاطرنشان کرد : گذشت و رسیدگی به فقرا از درس های بزرگ زندگی آن امام همام است.انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار