به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛معاون درمان دانشگاه در حاشیه این جلسه گفت: در سامانه پیامکی 100001690 که توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد راه اندازی شده و کلیه شکایات مردمی در حوزه درمان اعم از نحوه برخورد پرسنل بیمارستانها با بیمار و همراه وی، محیط بیمارستان،قصور و تخلفات پزشکی و... دریافت و جهت پیگیری و رسیدگی، مستقیما به معاونت درمان دانشگاه، مدیر درمان دانشگاه و ستاد طرح تحول دانشگاه به عنوان مرجع رسیدگی به شکایات ارسال می گردد.
علی دهقان افزود: این جلسات به صورت ماهانه و براساس تعداد شکایات دریافتی برگزار و یکایک شکایات دریافتی مورد بررسی قرار می گیرد.
انتهای پیام/ی