مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان: دستگاه های اجرایی، مجموعه خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی فعال کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛مدیر کل امور اقتصادی و دارایی و رئیس کارگروه پیش برد برون گرایی اقتصاد ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان، با اشاره به فعالیت کارگروه های 9 گانه این ستاد بر تحقق اقتصاد مقاومتی با اقدام وعمل تاکید کرد و از دستگاه های عضو ستاد خواست مجموعه خود را در این زمینه فعال کنند.

علی نمازی در اولین جلسه کارگروه پیش برد برون گرایی اقتصاد ( توسعه صادرات غیر نفتی) گفت: اقتصاد مقاومتی، الگوی عملی متناسب با وضعیت اقتصادی کشور و بر آمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی است.

رئیس کارگروه پیش برد برون گرایی اقتصاد ستاد اقتصاد مقاومتی استان، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی ضمن تحقق رشد اقتصادی جامعه، به بهبود اوضاع اقتصادی و بهبود معیشت مردم نیز کمک خواهد کرد و بخش عمده مشکلات اقتصادی مردم و جامعه را از حل کرد.

وی، با بیان اینکه طرح های مختلف تولیدی، سرمایه گذاری، صادرات و واردات و زیر ساخت های آن در چارچوب وظایف کارگروه تدوین شده است اضافه کرد: همچنین دستگاه ها طرح و پروژه های ملی خود را  بررسی و بر این اساس، برش استانی آن را تدوین  و عملیاتی کنند.

نمازی، اقتصاد مقاومتی را موضوع درون زا و برون گرا و مبتنی بر اقتصاد مردم بنیان، دانش بنیان و عدالت محور دانست و با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم وظایفی که بر عهده کارگروه گذاشته شده به بهترین شکل انجام دهیم؛ خواستار تحقق اهداف، شاخص ها و برنامه های آن شد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.