کرمان؛

راه اندازی 83پایگاه اوقات فراغت در ریگان

مدیر آموزش وپرورش شهرستان ریگان گفت: 83پایگاه اوقات فراغت در ایام تابستان برای دانش آموزان شهرستان در نظر گرفته شده است .

راه اندازی 83پایگاه اوقات فراغت در ریگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد رحیمی افزود: این پایگاها توسط ادارات شهرستان وآموزش وپرورش برای دانش آموزان ریگانی در نظر گرفته شده است .


وی اظهار کرد: در دانش آموزان شهرستان استعدادهایی نهفته است که این استعدادها باید شکوفا شوند .

مدیر آموزش وپرورش شهرستان ریگان با اشاره به اینکه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برنامه های خود را در رابطه با امام شناسی آغازنموده است بیان کرد: این اداره با راه اندازی 60پایگاه در روستاهای شهرستان وبه صورت خانه به خانه در زمینه فرهنگی تربتی برنامه هایی را در نظر دارد .

رحیمی با اشاره به اینکه کتابخانه عمومی شهرستان در ایام تابستان کتابهارا به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می دهد تصریح کرد: دو کتابخانه عمومی در شهرستان وجود دارد که دانش آموزان می توانند از آنها استفاده کنند .

وی گفت در روستاهای شهرستان نیز کانونهای اقماری جهت پر نمودن اوقات فراغت توسط آموزش وپرورش شهرستان در نظر گرفته شده است .

مدیر اموزش وپرورش ریگان یاد اور شد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان واداره ورزش وجوانان شهرستان نیز برنامه هایی را برای پر نمودن اوقات فراغت دانش اموزان در ایام تابستان در نظر گرفته است .

رحیمی از راه اندازی کلاسهای قرانی توسط اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وکانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان خبر داد وافزود 90کانون فرهنگی هنری مساجد در روستاها اوقات فراغت دانش اموزان را با برنامه های متنوع پر خواهند نمود .

وی گفت امیدواریم با همکاری وتعامل ادارات شهرستان زمینه مناسبی را جهت پر نمودن اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان 95فراهم سازیم

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار