کرمان؛

بودجه یکی دوسال اخیر کشور اعتبارات ورزشی را کاهش داد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس دهم گفت: ورزش حوزه بسیار مهم و اساسی برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی است که باید توجه ویژه ای به این موضوع شود.

بودجه یکی دوسال اخیر کشور اعتبارات ورزشی را کاهش دادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور؛ محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه هم اندیشی با هیئت بوکس استان کرمان گفت: تمام حمایت خودمان را از مجموعه ورزش و مجموعه بوکس استان کرمان مانند گذشته خواهیم داشت.
وی با اشاره به توجه ویژه به ورزش استان افزود:عرصه ورزش حوزه بسیار مهم و اساسی برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی است که باید توجه ویژه ای به این موضوع شود.

وی اظهار کرد: با توجه به اهميت اين موضوع نبايد در خصوص اين مسئله غفلت كرد. اعتياد و گسترش آن در بين جامعه جوان تبعات و آثار مخربي را در جامعه بر جاي خواهد گذاشت و به عقيده من ورزش يكي از مسيرهاي مقابله با آسیب های اجتماعی از قبیل اعتياد است و ما بايد با ايجاد و توسعه هرچه بيشتر زير ساختها زمينه گرايش جوانان به سوي ورزش را افزايش دهيم .


نماینده مردم کرمان وراور افزود؛ موضوع بحث اعتبارات در بخش ورزش در دو بخش جاری و عمرانی یکی از اصلی ترین بحثهای ورزش کشوربوده و هست، به دلیل محدودیتهایی که در بخش بودجه ای در دو سه سال اخیر در کشور داشتیم، وضعیت مطلوبی در حوزه ورزش برای ورزشکاران ایجاد نگردیده است.

وی افزود؛ تمام تلاش ما در مجلس این بود که در حوزه ورزش بتوانیم با پتانسیل ها و ظرفیتهایی که در اختیارداریم وضعیت ورزش را به میزان توان کشور حمایت کنیم.


وی ضمن تشکر از زحمات هیات بوکس استان کرمان افزود: باید از تمام زحمات اعضای هیات بوکس استان و هیات های شهرستانی تقدیر کرد که با دست خالی با تشکیل تیم در مسابقات متعدد شرکت و عنوان های قابل قبولی در رده سنی مختلف کسب کردند، با وجود همه این تلاش ها ورزش بوکس نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولین ورزش استان است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار