جستجوی مادربزرگ 86 ساله در بین میلیاردها جستجو توانست کارمندان گوگل را به خنده اندازد.

به گزارش خبرنگار اخبارداغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک پیرزن 86 ساله انگلیسی درخواست خود را در گوگل به گونه ای بسیار متفاوت پرسید. وی در بخش جستجوی گوگل نوشت: " لطفا این اعداد یونانی mcmxcviii را برای من ترجمه کن، متشکرم"

این درخواست مودبانه فورا در شبکه های اجتماعی منتشر شد و هزاران بار ریتوئیت شد و ادب وی در صحبت با فضای مجازی کاربران را به شدت مسحور خود کرد. "می آشورس" نام مادربزرگ یک پسر 25 ساله است که با نوشتن این درخواست از گوگل سوژه شبکه های اجتماعی شد. پسر 25 ساله پس از عکس گرفتن از صفحه مانیتور مادربزرگش آن را در توئیتر به اشتراک گذاشت که بیش از 31 هزار بار ریتوییت شد. به گفته نوه مادربزرگ، می آشورس تصور می کرده که در موتور جستجوگر یک انسان پیامش را می خواند و پاسخ می دهد.

جستجوی جالب مادربزرگ در گوگل سوژه کاربران شد + تصاویر

در نتیجه این درخواست بسیار مودبانه، گوگل در عرض چند ثانیه به "می" پاسخ داد: " MCMXCVIII is 1998" یعنی این عدد رومی معادل 1998 است. شش روز بعد، یک شخص واقعی با انتشار توئیتی خطاب به مادربزرگ نوشت: " عزیزترین مادربزرگ، امیدوارم خوب باشی، جستجوی شما، در بین میلیاردها جستجویی که روزانه در جهان می شود، لبخند را به لبان ما نشاند. این عدد معادل 1988 است. با تشکر."


جستجوی جالب مادربزرگ در گوگل سوژه کاربران شد + تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
خوش به حالش که مادر بزرگش زنده است و خوش به حالش که اینقدر مودبه