اصفهان؛

خودروهای فرسوده معضل بزرگ شهری

در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار خودروی فرسوده و از رده خارج در اصفهان تردد می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس کمیسیون اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان آلودگی را بزرگ‌ترین معضل کنونی شهر اصفهان عنوان کرد و اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که انجام اقدامات ضروری از سوی دستگاه‌های مربوطه انجام پذیرد.

فتح‌الله معین توسعه فضای سبز در شهر اصفهان را ضروری دانست و گفت: به رغم تبلیغات صورت گرفته هنوز توسعه فضای سبز در شهر اصفهان به میزان کافی صورت نگرفته و همچنین فروش اراضی با کاربری فضای سبز برای استفاده در دیگر کاربری‌ها همچنان ادامه دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان خارج نشدن خودروهای فرسوده از چرخه حمل و نقل شهر اصفهان را نیز مهم خواند و بیان داشت: باید توجه داشته باشیم که در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار دستگاه خودروی فرسوده در شهر اصفهان تردد می‌کنند و باید از سیستم خارج شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه اعمال نشدن قانون مربوط به لزوم اخذ معاینه فنی خودروهای شخصی یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش آلاینده‌های موجود در شهر اصفهان است، اضافه کرد: از این رو تامین نشدن اعتبار بازسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر اصفهان نیز از دیگر دلایل این امر است.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار