مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم از تعيين تكليف تعويض خودروهاي فرسوده تا ۱۰ روز آينده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،

مرتضي عزتي مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم با اشاره به اينكه ۱۲۰۰ پيش ثبت نام براي نوسازي تاكسي‌هاي فرسوده تاكنون انجام شده است اظهار داشت: ۲۸۰ مورد از اين پيش ثبت نام‌ها براي سايت اسقاط و بانك عامل انجام شده است.

مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم با اشاره به وجود اختلافات موجود در مباحث اسقاط اين تائيديه‌ها در سطح كشور دچار مشكل شده است افزود: ايران خودرو در نظر دارد كه در كل كشور ۷ پايگاه اسقاط معرفي كند و همه خودروهاي اسقاطي به آن پايگاه‌ها ارجاع شود.

وي ادامه داد: سازمان‌هاي تاكسيراني شهرهاي مختلف به ويژه كلان‌شهرها و اتحاديه تاكسيراني كشور با اين موضوع مخالف هستند و ۵۰ نقطه را براي اسقاط تاكسي‌هاي فرسوده مطرح كرده‌اند.

عزتي با بيان اينكه اگر مركز اسقاط قم در ليست نباشد ايجاد مشكل مي‌كند عنوان كرد: خودروهاي فرسوده كشش پيمودن مسيرهاي طولاني را ندارد كه پايگاه‌هاي اسقاط ارجاع شود.

مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم با اشاره به اينكه طي ۱۰ روز آينده موضوع پايگاه‌هاي اسقاط مشخص مي‌شود تصريح كرد: براي تسهيل كار مردم تاكنون تاكسي‌هاي فرسوده را از رده خارج نكرديم و با پيش ثبت نام افراد متقاضي مشخص شده‌اند كه تا زمان تائيد و اعلام اين تاكسي‌ها مي‌توانند به فعاليت خود ادامه دهند.

وي با بيان اينكه حدود ۲۰ نفر براي خريد نقدي ثبت‌نام كرده‌اند و منتظر تائيد اسقاط هستند خاطرنشان كرد: افرادي كه براي خريد اقساطي ثبت‌نام كرده‌اند پيش از تائيد اسقاط به بانك معرفي مي‌شوند تا مراحل بعد را طي كنند.

به گفته عزتي، با توجه به تنوع تاكسي‌ها در حال حاضر متقاضيان مي‌توانند اقدام به خريد خودروي سمند يا پژو كنند اين در حالي است كه قبلاً تنها خودروي سمند در ليست تائيد مي‌شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار