تفاهم نامه بودجه سال 95 فدراسیون گلف امروز به امضا رسید.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛   طی دیدار کیکاووس سعیدی رئیس، معماری دبیر و کوهی خزانه دار فدراسیون گلف با عبدی افتخاری مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، تفاهم نامه مالی سال 95 فدراسیون گلف تصویب و به امضا رسید.

در این تفاهم نامه بودجه فدراسیون گلف در قالب کمک های مالی وزارت ورزش و جوانان، کمک های کمیته ملی المپیک و کمک های مردمی و حامیان مالی تصویب شد.

همچنین رئیس فدراسیون گلف با برانوش نیک بین سرپرست اداره کل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.

با توجه به در پیش رو بودن مسابقات بین المللی گلف و برگزاری جام دیپلمات ها در شش ماه دوم سال جاری و به منظور بررسی ابعاد بین المللی موضوع، کیکاووس سعیدی رئیس، غلامرضا معماری دبیر و مرتضی کوهی خزانه دار فدراسیون گلف با برانوش نیک بین سرپرست اداره کل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان دیدار کردند.

در این دیدار برانوش نیک بین سرپرست اداره کل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان ضمن اشاره به اهمیت ورزش گلف در بعد بین الملل در جهت همکاری در زمینه برگزاری رویدادهای بین المللی گلف اعلام آمادگی نمود.

در ادامه این نشست کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف نیز در خصوص ظرفیت های بین المللی این رشته ورزشی به نکاتی اشاره و حمایت و پشتیبانی دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان را در زمینه برنامه ها خواستار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار