رئیس هیات گلف آذربایجان شرقی گفت:تبریز می تواند میزان مسابقات بزرگ گلف در سطح آسیا باشد.

تقی پور حلاجان:تبریز پتانسیل برگزاری مسابقات آسیایی را داردعبدالله تقی پور حلاجان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور به میزبانی تبریز بیان کرد: مسابقات قهرمانی مینی گلف کشور در رده سنی بالای 18 است که در دوبخش مردان وزنان برگزار می شود.

وی افزود:این مسابقات روزهای 6 تا 8 مرداد ماه در مجموعه تفریحی ایل گلی انجام خواهدشد.که تاکنون 15 استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور ثبت نام کردند که انتظار می رود این تعداد به 20 استان برسد.

تقی پور حلاجان ادامه داد: این برای اواین بار است که تبریز میزبانی مسابقات قهرمانی کشور مینی گلف را برعهده می گیرد.

وی گفت :با توجه به امکانات و پتانسیل شهر تبریز برای برگزاری چنین مسابقات معتقدم که می توان رقابت های آسیایی را نیز برگزار کنیم و پشنهاد میزبانی برگزاری این رقابت ها را به فدراسیون اعلام کردیم.

رییس هیات گلف آذربایجان شرقی افزود : تبریز زیر ساخت های بسیار مناسبی برای مسابقات گلف دارد و ورزشکاران این رشته در تبریز با توجه به امکانات موجود تمایل بسیاری برای شرکت در میادین مختلف دارند.

وی در پایان گفت : برای شرکت در مسابقات قهرمانی مینی گلف کشور هر استان می تواند با 3 ورز شکار به طور مجزا در بخش مردان و زنان شرکت کند.امیدوارم با برگزاری چنین رقابت هایی به جایگاه اصلی گلف تبریز در کشور برسیم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار