اراک؛

باند سارقان احشام در دام پلیس

فرمانده انتظامی محلات گفت: باند سارقان احشام در این شهرستان شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش گروه استان های باشگا ه خبرنگاران جوان از اراک؛سرهنگ فرامرز گودرزی افزود: در چند روز اخیر گزارشی از وقوع سرقت احشام در یک دامداری واقع در یکی از روستاهای شهرستان به پلیس گزارش شد و تیمی از ماموران پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کردند. 

وی  افزود: با اعزام کارآگاهان پلیس به محل وقوع سرقت، مشخص شد که سارقان پس از بستن دست و پای چوپان، او را بعد از پیمودن مسافتی در بیابان ها رها و 70 راس گوسفند را سرقت کرده و متواری شده اند. 

وی بیان کرد: با شروع بررسی های تخصصی کارآگاهان و در تحقیقاتی که با همکاری ماموران پلیس آگاهی در مرکز استان به نتیجه رسید، متهمان که پنج نفر سارق سابقه دار بودند، در یکی از استان های همجوار شناسایی شدند. 

گودرزی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه اعضای این باند سرقت، تیمی از ماموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی به محل سکونت آنان اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه هر پنج تن را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان انتقال دادند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان محلات خاطر نشان کرد: سارقان در بازجویی های صورت گرفته به 18 فقره سرقت احشام در استان اصفهان و یک فقره سرقت در محلات اعتراف کردند.  
فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: متمهان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام / پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.