فرمانده انتظامي شهرستان برخوار از دستگيري اعضاي باند سارقان داخل خودرو در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ علي صادقي گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت داخل خودرو در شهرستان برخوار شناسايي و دستگيري عامل يا عوامل اين سرقت ها در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: اين سارقان در پوشش اعضاي يك خانواده از خودروهاي پارک شده در محل هاي خلوت و تاريك اقدام به سرقت کرده و بلافاصله از محل متواري مي شدند و ماموران با راه اندازي گشت هاي آشكار و پنهان يكي از سارقان را حين سرقت شناسايي و در يك اقدام ضربتي دستگير كردند که این سارق در اعتراف خود 3 نفر دیگر از اعضای این باند را معرفی کرد که یکی از آن ها خانم بود.

فرمانده انتظامي شهرستان برخواربا اشاره به دستگیری این باند خانوادگی گفت: پس از هماهنگي با مقام قضائي از مخفيگاه اين سارقان بازرسي به عمل آمدکه در این بازرسی نیز تعدادي اموال مسروقه داخل خودرو به ارزش 150 ميليون ريال كشف و ضبط شد.

سرهنگ صادقی به مردم توصيه كرد: خودروي خود را به سيستم هاي پيشگيري از سرقت مانند دزدگير مجهز كنند، وسايل خود را روي داشبورد، صندلي ها و درمعرض ديد قرار ندهند و از پارك خودرو در محل هاي خلوت، تاريك و پرت خودداري كرده و یا در صورت امکان خودروي خود را در پاركينگ يا حياط منزل پارك كنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.