شبکه های اجتماعی امن در حفاظت از دانش آموزان طراحی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در سومین جلسه شورای آموزش وپرورش استان با اشاره به وضعیت نامطلوب مازندران در آسیب های اجتماعی مانند طلاق،اعتیاد و فساد گفت:انجام برنامه ریزی درست آموزشی و تربیتی برای پرورش دانش آموزان ملاک فعالیت آموزش وپرورش استان قرار بگیرد.

یونسی با بیان اینکه آموزش وپرورش نقش مهمی در شکل دهی ارکان جامعه دارد افزود:سازوکار مناسبی برای ایجاد شبکه های اجتماعی امن طراحی شود تا با همراهی اولیا و آموزگاران دانش آموزان در این شبکه ای اجتماعی عضو شوند.

وی کارکرد شبکه های اجتماعی را کارا و تاثیرگذار خواند و بر ضرورت تخصیص اعتبارات برای تجهیز مدارس به امکانات مناسب و مهرت آموزی دانش آموزان تاکید کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران نیز در این جلسه گفت:تاکنون هیچ بودجه ای به استان اختصاص نیافته است و اعتبار مصوبات سفر نیز محقق نشد.

پارسا افزود:در زمینه اختصاص اعتبار برای تعمیر و تجهیز مدارس هماهنگی با اداره کل تجهیز و نوسازی انجام می شود.

وی همچنین در زمینه درخواست اعتبار به صورت شهرستانی و از فرمانداران شهرهای استان برای رفع مشکلات آموزش وپرورش نیز تصریح کرد:فرمانداران هیچگونه اعتبار مازاد ندارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران هم در این جلسه خواستار مصوب شدن همایش ملی علمی در مقطع ابتدایی شد و گفت:مهارت آموزی و بهبود تجهیزات هنرستان ها از درخواست های آموزش وپرورش در بهبود وضعیت آموزشی و تقویت کارآفرینی است.

قاسمی به رتبه سوم مازندران در پروژه مهر پارسال اشارکرد و افزود:خیران مازندران پارسال 5میلیارد تومان به آموزش وپرورش کمک کردند.

وی همچنین تصریح کرد:کمک نهادهای دولتی با فروش اموال بلااستفاده و یا اسقاط شده می تواند به آموزش وپرورش در دست یافتن به اهداف تعلیم و تربیت کمک کند.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران خواستار انتشار نشریه شهروندی از محل فعالیت های آموزشی دستگاه های دیگر شد.

به گفته قاسمی تولید فرهنگ در عرصه های مختلف از اهمیت بخصوصی برخوردار است .

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران خواستار توسعه مهرت آموزی در هنرستان ها شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار