معاون استاندار مازندران با اشاره به عدم تعهد شهرداری آمل در ساخت مدرسه ابن سینا‌ گفت: طرح شاداب سازی در مدارس شهرهای مرکزی استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد منفرد با بیان اینکه مسئولان و مدیران شهری باید به نهاد آموزش و پرورش توجه داشته باشند، گفت:بیشتر خانواده‌ها با داشتن فرزندان دانش‌آموز و یا فرهنگی بودن با نهاد آموزش و پرورش در ارتباط هستند.

وی با اشاره به ساخت و ساز اماکن آموزشی و تربیتی در این شهرستان یادآور شد: با توجه به افتتاح چند پروژه آموزشی، تعدادی از پروژه‌ها همانند مدرسه هفت کلاسه محمدآباد و معلم‌کلا و 12 کلاسه منطقه کلاکسر در دست اجراست.

منفرد با تاکید براینکه آموزش و پرورش این شهرستان دارای حدود 60 هزار دانش‌آموز و فرهنگیان زیادی است،گفت: با توجه به جایگاه علمی این شهرستان در استان اکنون مدرسه ابن‌سینا به عنوان یکی از پروژه‌های مهم آموزشی یکی از مدارس نیمه‌کاره و ناتمام در آمل است که نیازمند توجه مسؤولان شهری است.

منفردبا بیان اینکه مدرسه ابن‌سینا در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان دانشآموزان زیادی داشت، افزود: با توجه به تخریب این فضای آموزشی امروزه دانش‌آموزان زیادی با تحمل مسافت زیاد باید در مدارس دیگر تحصیل کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تعریض و ایجاد بلوار ولایت شمالی، شهرداری آمل با اداره آموزش و پرورش قراردادی منعقد کرده تا با عقب‌نشینی این مدرسه عملیات ساخت مجدد فضای آموزشی بر عهده شهرداری قرار گیرد.

منفرد با بیان اینکه ایجاد استخر بزرگ دانش‌آموزی هم از پروژه‌های نیمه‌تمام است که باید به آن توجه شود،گفت: فضای حدود 4 هزار متری برای ساخت استخر دانش‌آموزی با توجه به برآورد مسؤولان این پروژه نیاز به 4 میلیارد تومان اعتبار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.