معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز جامعه ما از اصول اخلاقی فاصله گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،امیر رضا خادم درمراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش مشهد، افزود: مردم ایران همیشه روحیه خداپرستی داشته اند و در دل این روحیه مفاهیم اخلاقی را در خود جای داده اند اما متاسفانه امروز جامعه ما از اصول اخلاقی فاصله گرفته است.

وی ادامه داد: یکی از پایه های اصلی انقلاب اسلامی ایران احیاء مفاهیم اخلاقی در جامعه است.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی وزارت ورزش حرکت در مسیر اعتلای فرهنگ جامعه است .

خادم با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی عملکرد خوبی در تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دارد، تصریح کرد: برنامه تجلیل از پیشکسوتان در تمامی رشته های ورزشی باید در سراسر کشور به صورت جدی پیگیری شود تا این مشی و روش پهلوانی و اخلاقی در جامعه باقی بماند.

وی تاکید کرد: قطعا تجربه پیشکسوتان به ما در پیاده سازی اهداف و برنامه‌ها کمک خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم در این مراسم اظهار کرد: باید از تمامی جامعه ورزشی استان که این چنین قدردان پیشکسوتان خود هستند؛ تجلیل کرد.

کوروش صبوریان ضمن آرزوی سلامت و تندرستی برای پیشکسوتان، افزود: برای ما ارزشمند است که پیشکسوتانی با این سطح و افتخارات در استان مان حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: حضور عالی ترین مقام دولت دراستان در این مراسم نشان از توجه استاندار به ورزش و پیشکسوتان دارد و امیدوارم با این حمایت، ورزش استان افتخارات بیشتر و بهتری را به دست آورد.

انتهای پیام/س - س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.