نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه اقتصادی آذربایجان غربی منوط به منطقه ویژه اقتصادی شدن شهر ارومیه به عنوان مرکز این استان است و این مهم در مجلس ذهم به جد پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،سیدهادی بهادری در دیدار با اعضای هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه اظهار داشت: در مجلس در حوزه‌های مرتبط با تدوین قوانین و اتخاذ تصمیم‌گیری‌های مورد نظر در بخش‌های مختلف اقتصادی نیازمند مشاوره با اتاق بازرگانی و فعالان بخش خصوصی هستیم.

بهادری افزود: استفاده از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی و توان تخصصی و مشورتی آن در مجلس شورای اسلامی در راستای تدوین و تنظیم قوانین و سیاستگذاری‌ها باید به سادگی امکانپذیر باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: گرچه یکی از مطالبات مردم ارومیه از دولت و نمایندگان ایجاد منطقه آزاد تجاری در ارومیه اما چون هم‌اینک منطقه آزاد تجاری ماکو وجود دارد بنابراین پیگیری ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در ارومیه با نگرش صادرات محور و با در نظر گرفتن ارائه تسهیلات و مشوق‌های سرمایه‌گذاری برای رشد و تحولات اقتصادی شهرستان ارومیه مد نظر نمایندگان استان قرار گرفته ‌چرا که معتقدیم توسعه اقتصادی آذربایجان غربی منوط به منطقه ویژه اقتصادی شدن مرکز این استان است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.