معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان از نیروهای اطلاعاتی، نظامی و انتظامی استان درخواست کرد تا بیشتر روی شبکه ها و سازمان های واردکننده کالای قاچاق متمرکز شده و سرشاخه های داخل و خارج از کشور را شناسایی کنند زیرا که این شبکه ها مخلوط به فساد، پولشویی هستند.

شبکه های قاچاق بافساد وپولشویی مرتبط هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی استانداری ، حمید ذکا اسدی از پیشرفت خوب استان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی دو سال گذشته خبر داد و افزود: قاچاق کالا و سوخت اصلی‌ترین مشکلات استان است هر چند استان کرمان در این حوزه پیشرفت هایی داشته اما هنوز با وضعیت ایده آل فاصله دارد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه ها علی رغم مشکلات و کمبودها هیچ گاه از بار مسئولیت شانه خالی نکرده و کار را پیش برده اند، یادآور شد: وضعیت معیشت و اقتصاد کشور دچار مشکلات زیادی است و به همین دلیل مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که امید است مشکلات اساسی، بیکاری و عدم اشتغال در استان کرمان و کشور مرتفع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید براینکه کرمان استان مرزی نیست اما با مشکلات استان های مرزی مواجه است، خاطر نشان کرد: هر دستگاه و واحد اجرایی در کار مبارزه با قاچاق کالا تعلل کند، در این خنجر از پشت زدن شریک است و باید همه مدیران سازمان تحت امرشان را با تمام توان و تشکیلات پشت قضیه بیاورند.

ذکاءاسدی به انتخاب استان کرمان به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیریت جهادی است و برای موفقیت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید مدیریت دوچندانی صورت پذیرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار