معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: با توجه به معیارهای کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، هیات قایقرانی همدان برترین هیات ورزشی این استان در سه ماهه نخست امسال شد.

قایقرانی، هیات برتر همدان در سه ماهه نخست سال 95 شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علی ضمیری کامل گفت: همچنین هیات های تیراندازی، کوهنوردی و صعود های ورزشی، شطرنج، نابینایان و کم بینایان، دوچرخه سواری ، کبدی و ورزش های بومی و محلی به عنوان هیات های چهارم تا دهم این ارزیابی معرفی شدند.


وی خاطرنشان کرد: عدم ارسال اطلاعات، عدم اعزام به مسابقات کشوری، کاهش ورزشکاران سازمان یافته، عدم برگزاری لیگ های استانی و عدم ارتقاء سطح داوران و مربیان می تواند نقش مهمی در کاهش رتبه هیات ها در این ارزیابی داشته باشد.

ضمیری کامل در ادامه با اشاره به تقویم هیات های ورزشی همدان افزود: هیات های ورزشی تا هفتم تیرماه ماه امسال فرصت دارند تا تقویم ورزشی و برنامه های اوقات فراغت سال جاری خود را به اداره کل ارائه دهند.

وی خواستار ارسال به موقع آمار و اطلاعات هیات های ورزشی به معاونت توسعه ورزش قهرمانی شد و افزود: هیات های ورزشی قبل از برگزاری برنامه های خود و 10 روز پس از اتمام دوره آموزشی یا برنامه ها موظف هستند اطلاعات مربوطه را ارسال کنند و در غیر این صورت پس از پایان مهلت 10 روزه به گزارش های مربوطه رسیدگی نخواهد شد.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان اظهار کرد: حمایت از ورزشکارانی که شانس مدال آوری و کسب موفقیت در این مسابقات مهم ورزشی را دارند از جمله اهداف اداره کل و هیات ورزشی استان است که در این راستا نیازمند حمایت روزافزون وزرات مطبوعه و فدراسیون های ورزشی نیز هستیم.

وی ادامه داد: برای المپیک 2020 و بازیهای آسیایی 2018 تاکنون 21 رشته مستعد شناسایی شده اند که 13 رشته مربوط به آقایان و 8 رشته مربوط به بانوان می باشد.

وی افزایش حضور ورزشکاران استان در بازی‌های آسیایی دور بعد و کسب نتایج درخشان توسط آنان را از نتایج قابل پیش‌بینی اجرای این طرح دانست و ادامه داد: طرح نخبه‌یابی و نخبه‌پروری ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان به اجرا در می‌آید.

ضمیری کامل ادامه داد: برای رسیدن به این مهم جلسات و هم اندیشی های متعددی با حضور روسای ورزشی یاد شده با حضور متخصصان و کارشناسان ورزش استان برگزار شده و در صورت نیاز با متخصصان و کارشناسان کشور نیز مراوده و مذاکراتی خواهیم داشت.

وی افزود: توجه به آمایش سرزمینی در راستای تقویت ورزش شهرستان ها و توجه به هیئت های ورزشی پر مدال و مدال آور در این راستا باید مورد تاکید قرار گیرد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار