عضو حزب مردم‌سالاری گفت: کسانی که از عملکرد دولت انتقاد می‌کنند، انتخابات سال آینده را نشانه گرفته‌اند.

"میرزابابا مطهری نژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به این مسئله که طی هفته‌های اخیر هجمه‌ای نسبت به دولت یازدهم با طرح مباحثی چون فیش‌های حقوقی و لزوم تغییر کابینه صورت گرفته است، گفت: طرح چنین مباحثی در برخی محافل برای تخریب دولت است.

محفل نشینی ممنوع!

عضو حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه محفل‌نشینی و تصمیم‌گیری محفلی آفتی برای کشور است، اظهار داشت: تاریخ نشان می‌دهد که محافل نه تنها نتوانسته‌اند مشکلات کشور را حل کنند، بلکه برای کشور مزاحمت‌هایی را نیز ایجاد کرده‌اند.

مطهری‌نژاد با تاکید بر اینکه نهادهای مدنی بستر حل مشکلات جامعه هستند، تصریح کرد: انتقاد از دولت در این محافل، امری منطقی نیست.

نشانه گرفتن انتخابات

عضو حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه این مباحث برای تضعیف و تخریب دولت تدارک دیده شده است، گفت: مسلم است که این افراد و نهادها، انتخابات سال آینده را نشانه گرفته‌اند.

وی در واکنش به این سوال که دولت در یک سال باقی مانده چه باید و نبایدهایی را لازم است در دستور کار قرار دهد، اذعان داشت: تقویت تیم رسانه‌ای دولت، اولین و مهم‌ترین ضرورتی است که دولت باید مدنظر قرار دهد.

عضو حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه تیم رسانه‌ای دولت بدون استراتژی و بی‌برنامه فعالیت می‌کند اظهار داشت: اکثر کسانی که به نمایندگی از رسانه‌های مختلف در ضیافت افطاری رئیس جمهور با اصحاب رسانه سخنرانی کردند، به این ضعف بزرگ اشاره کردند.

مطهری‌نژاد با اشاره به اینکه اگر بگوییم دولت در یک سال باقیمانده چه کند تا در انتخابات به موفقیت برسد به نوعی حرف منتقدان دولت را تایید کرده‌ایم، گفت: دولت در این سه سال کار خود را انجام داده است و باید برنامه‌هایش را به همین منوال ادامه دهد.

ضعف رسانه‌ای دولت

وی با بیان اینکه عملکرد دولت یازدهم حرف زیادی برای گفتن دارد تصریح کرد: از آنجایی که تیم رسانه‌ای دولت ضعیف است، نتوانست به مردم بگوید که دولت را در چه وضعیتی تحویل گرفته است.

عضو حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه دولت توانسته است تنش‌ها و ناآرامی‌های محیط کسب و کار و دیگر بخش‌های جامعه را به آرامش برساند، متذکر شد: دولت با به نتیجه رساندن برجام توانسته زمینه را برای فعالیت‌های اقتصادی بخش خصوصی و دولتی هموار کند.

مطهری‌نژاد اظهار داشت: به دلیل آنکه تیم رسانه‌ای دولت ضعیف است، اقدامات مهم و اساسی‌اش به خوبی منتقل نشده است.

سخنگویی پرمشغله!

وی با بیان اینکه دولت باید سمت سخنگویی را از محمدباقر نوبخت به لحاظ مشغله فراوانی که دارد بگیرد، تصریح کرد: سمت سخنگویی دولت نیازمند نهادی است که بتواند عملکرد دولت، وزارتخانه‌ها و همچنین رسانه‌ها را به خوبی رصد کند.

مطهری‌نژاد افزود: از آنجا که نوبخت رئیس سازمان، مدیریت و برنامه‌ریزی کشور نیز می‌باشد حداکثر کاری که می‌تواند به عنوان سخنگوی دولت انجام دهد این است که سخنان هیأت دولت را در نشست‌های خبری مطرح کند.

عضو حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه با وجود توفیقات فراوان دولت یازدهم منکر ضعف عملکرد برخی از وزارتخانه‌ها نیستم،‌ اظهار داشت: تغییر وزرا در صورت وجود افرادی لایق‌تر و با برنامه‌تر هیچ اشکالی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار