در طی 72 ساعت آینده دمای هوا در همه نقاط استان سه الی پنج درجه کاهش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،غلامرضا حسنی غربا با اشاره به وزش باد شدید در سطح استان گفت: وزش باد شدید تا روز چهارشنبه در سطح استان ادامه دارد.

وی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی استان سمنان گفت: در برخی ساعات به‌ویژه ساعات بعدازظهر وزش باد شدید درسطح استان همراه با گرد و خاک خواهد بود لذا توصیه می شود با توجه به خسارات احتمالی ناشی از وزش باد شدید تمهیدات لازم صورت گرفته و گروه های حساس از تردد غیر ضروری در فضای باز اجتناب کنند.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان از کاهش غبار آسمان استان خبر‌داد و گفت: از فردا افزایش ابر و همچنین بارش پراکنده در نواحی کوهستانی و ارتفاعات شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.
حسنی‌غربا با اشاره به میزان وزش باد در 24 ساعت گذشته گفت: بیشترین میزان وزش باد در کوهان و با سرعت بیش از 50 کیلومتر بر ساعت گزارش شد.
وی با اشاره به وزش باد در سایر نقاط استان در 24 ساعت گذشته گفت: در شهمیرزاد و گرمسار نیز سرعت وزش باد به 46.8 کیلومتر بر ساعت رسید.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان میزان وزش باد در شهر سمنان را در 24 ساعت گذشته حدود 29 کیلومتربر ساعت عنوان کرد.
حسنی غربا به حداقل و حداکثر دمای شهرسمنان نیز اشاره‌کرد و گفت: حداقل دمای‌هوای سمنان در 24 ساعت گذشته 24 درجه و حداکثر آن نیز 37 درجه سانتی گراد گزارش شد.
وی با اشاره به گرمترین و سردترین نقاط استان نیز گفت: بسطام با 14 درجه سانتی‌گراد خنک ترین و آرادان با 40 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان گزارش شد.
انتهای پیام/ف

برچسب ها: باد ، دما ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار