بعدازظهر سه شنبه ها، ورود خودرو به خیابان چهارباغ عباسی ممنوع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح پویش مردمی ترافیک و سه شنبه‌های بدون خودروگفت: طرح پیاده راه سازی خیابان چهارباغ عباسی از اولین سه شنبه پس از ماه مبارک رمضان آغاز می شود.

علیرضا صلواتی افزود: شهروندان در زمان ممنوعیت ورود خودرو می‌توانند از وسایل حمل و نقل پاک تعبیه شده در این مسیر مانند دوچرخه‌ها، اسکوترها، درشکه، خودروهای برقی کوچک و موتورهای برقی برای حمل و نقل استفاده کنند.

وی با اشاره به در نظر گرفتن سنگفرش‌های مخصوص پیاده‌ راه برای کف سازی خیابان چهارباغ تاکیدکرد: در طول مسیر خیابان چهارباغ برنامه‌های فرهنگی متعددی آماده سازی و اجرا می‌شود و در کنار طرح های ترافیکی و فرهنگی که بسیار مهم هستند پیوست اجتماعی و امنیتی در نظر گرفته شده است تا همه به راحتی بتوانند از این مسیر پیاده بهترین استفاده را ببرند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با تاکید براینکه با پیاده راه شدن این مسیر، سیستم‌های حمل و نقل عمومی در دو خیابان موازی چهارباغ عباسی گسترش می یابد،گفت: مدت‌ها است پیاده راه کردن مسیر میدان امام علی (ع) تا سی و سه پل و میدان انقلاب در دست بررسی است و در حال حاضر باید اقدامات پیاده راه شدن میدان امام حسین (ع) تا میدان انقلاب عملیاتی شود .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.