درمانگاه شبانه‌روزی شهر میانشهر با حضور آیت الله بهشتی عضو مجلس خبرگان رهبری افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا با اشاره به بخش‌های مختلف این درمانگاه تصریح کرد: این درمانگاه در حال حاضر در بخش‌های داروخانه، پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامایی، تنظیم خانواده، تزریقات و پانسمان و نوار قلب خدمات‌رسانی می‌کند.
علیرضا عسکری ادامه داد: با توجه به بافت متراکم منطقه میانشهر ساخت این درمانگاه برای خدمات‌رسانی به مردم ضروری بود.
وی با بیان اینکه در فاز دوم این مجموعه خدمات آزمایشگاهی، رادیولوژی و سونو‌گرافی ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: این خدمات با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خیرین در فاز دوم این درمانگاه ارائه می‌شود.
آیت الله احمد بهشتی نیز با اشاره به اهمیت بهداشت و خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: در درجه اول برای تامین بهداشت و سلامت مردم باید بهداشت را رعایت کنیم که شامل بهداشت روح و جسم می شود.  
وی ضمن قدردانی از خدمات گسترده دانشگاه علوم پزشکی فسا در نقاط مختلف شهرستان فسا اظهار امیدواری کرد: این خدمات بیشتر در نقاط محروم فسا برای مردم باشد.  
وی خاطر نشان کرد: اگر این را اصل و اساس برنامه خود قرار دادیم و غذای روزمره ما غذای روح ما هم باشد و برای این که سلامت مردم تامین شود دیگر نیازی به دکتر نیست.
در این جلسه از سوی خانواده مرحوم عزیزالله کرامتی از خیرین عرصه سلامت مبلغ 200 میلیون تومان برای توسعه این درمانگاه پرداخت شد.
درحال حاضر روزانه در این درمانگاه 250 نفر ویزیت می شوند که با بهره بردای از این درمانگاه برای 13 هزار نفر خدمات رسانی خواهد شد .
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار