جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های روز عفاف و حجاب،دهه کرامت و روز دختران به ریاست معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان میاندوآب و با حضور نمایندگان امور بانوان ادارات برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  ناصر امیری در این جلسه با اشاره به تاثیر عمیق اسلام در ارتقای جایگاه زنان، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب(س) برترین الگو ها در تمامی زمینه ها برای بانوان در جوامع اسلامی هستند.

فرماندار میاندوآب گفت: دستور به حجاب و عفاف نه تنها یک ضرورت اجتماعی برای حفظ عفت جامعه است، بلکه مهم ترین راه کار حفظ عفت، کرامت و شخصیت انسانی زنان در عرصه های گوناگون می باشد.

ایشان به نقش موثر حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در احیای جایگاه زنان اشاره کردند و اظهار داشتند: حضرت امام (ره) ضمن توجه به نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی به افزایش مشارکت بانوان در تمامی زمینه ها در کشور سفارش نمودند.

وی افزود دولت تدبیر و امید نیز دیدگاه ویژه ای نسبت به نقش بانوان در جامعه دارد و به دنبال افزایش مشارکت و نقش بانوان در فعالیت های اجتماعی ،سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می باشد.

در ادامه این جلسه پس از تبادل نظر اعضا ی جلسه دهها برنامه از جمله برگزاری همایش، نمایشگاه،کارگاه آموزشی،مسابقات مختلف و ... به عنوان برنامه های روز حجاب و عفاف و دهه کرامت به تصویب رسید.

گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از نمایندگان امور بانوان ادارات تجلیل شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.