جلسه توجیهی، مشورتی کاندیدا‌های راه یافته به دور دوم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهیندژ و تکاب با هیئت‌های اجرایی و نظارت، فرمانداران، بخشداران حوزه انتخابیه و اعضای شورای تامین در محل فرمانداری میاندوآب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در جمع کاندیداهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب و اعضای هیئت های اجرایی و نظارت با بیان اینکه تلاش و کوشش همه ما باید جلب رضای خداوند متعال باشد، اظهار کرد: برای این کار نخستین شرط رعایت تقوای الهی است تا مورد رضایت خداوند قرار گرفته و خداوند نیز محبت ما را در دل انسان ها جا دهد.

حسن زاده با تاکید بر اینکه باید مراقب اعمال و رفتار خود بوده و باتقوا باشیم، تصریح کرد: کاندیداها در نظر داشته باشند که نه الان، نه در ایام تبلیغات و نه بعد از اعلام نتایج احساساتی نشوند و اخلاق و منطق را رعایت کرده و به خاطر یکی دو روز مسئولیت، شخصیت خود را پایمال نکنند.

ناصر امیری فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه با تاکید بر رعایت قانون از سوی کاندیداها، گفت: تنها ملاک ما قانون است، انشاءا... با کمک و همراهی همدیگر در عین قانونمندی بتوانیم با اجرای قانون در روز دهم اردیبهشت ماه شاهد حضور حداکثری مردم و افتخارآفرینی آنان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

امیری تاکید کرد: هرکس برخلاف قانون چه در فضای حقیقی و یا مجازی عمل کند با او برخورد می شود و بنده هم هشدار می دهم که هیچ کس حق تخریب دیگری ندارد.

وی از نظارت همه جانبه هیأت های اجرائی و نظارت بر انتخابات خبر داد و بیان کرد: تخریب سایر کاندیداها توسط هواداران برخی از کاندیداها علاوه بر خلاف قانونی، از لحاظ شرعی و اخلاقی نیز مشکل دارد.

امیری گفت: با هرگونه اظهار نظر از سوی مسئولان ادارات و کارمندان فرمانداری و حضور در جلسه های انتخاباتی برخورد می شود.

فرماندار میاندوآب گفت: هر کدام از کاندیداها که انتخاب می شوند باید در جهت مظلومیت و محرومیت زدایی از سه شهر میاندوآب، شاهین دژ و تکاب تلاش کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب هم در این نشست گفت: دستگاه قضایی با بی طرفی کامل هر گونه فعالیت انتخاباتی در فضای مجازی و حقیقی را رصد کرده و با افراد متخلف برخورد قاطع خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب با اشاره به اینکه کاندیداها باید از ناهنجاری در ایام تبلیغات جلوگیری کنند، افزود: به کاندیداها هشدار می دهم که نصب بنر در هر اندازه ای به غیر از مقابل ستاد انتخاباتی که آن هم یک مورد ستاد برادران و یک مورد ستاد خواهران باشد، ممنوع بوده و پول خود را برای چاپ بنر هزینه نکنید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب با ممنوع خواندن برگزاری کارناوال خودرویی و تجمعات خیابانی با عناوین مختلف، اظهار کرد: پلیس فتا نیز تمامی موارد را در فضای مجازی رصد می کند و با افراد خاطی نیز بر اساس قانون برخورد می شود.

همچنین در این جلسه هر یک از کاندیداهای راه یافته به دور دوم به بیان نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.